Informacje formalne:
Najwygodniejszą formą zapisu dziecka do szkoły jest skorzystanie z systemu
elektronicznego NABÓR. Gdy rozpocznie się rekrutacja (8.04 – 24.04.2024 r.)
można będzie wypełnić zgłoszenie lub wniosek:
Formularze zostaną opublikowane na ww. stronie www krótko przed rozpoczęciem
naboru. Na wszystkich składanych dokumentach muszą znaleźć się podpisy
obojga rodziców/opiekunów prawnych.
Dokumenty można przesłać drogą elektroniczną.
Istnieje także możliwość otrzymania formularzy w formie papierowej i dostarczenia
ich w tradycyjny sposób do szkoły.
Dzieci 7-letnie (2017)
Dzieci 6-letnie (2018) na wniosek rodziców (po spełnieniu warunków)
Należy sprawdzić po adresie zamieszkania dziecka, gdzie jest obwód jego
szkoły: http://195.216.117.150/sip/adr/adr_raport
Jeśli dziecko zamieszkuje w OBWODZIE Szkoły Podstawowej nr 70
– należy złożyć jeden dokument: ZGŁOSZENIE
Jeśli dziecko zamieszkuje w obwodzie INNEJ SZKOŁY
– należy złożyć WNIOSEK oraz stosowne oświadczenia i załączniki
Prosimy pamiętać aby podpisać wnioski/zgłoszenia przed załączeniem skanu (podpis obojga rodziców/opiekunów).
Stosowne dodatkowe oświadczenia będą dostępne w zakładce DOKUMENTY na stronie NABORU.