I PUCHAR DYREKTORA SZKOŁY. Rok szkolny 2025/2026
Regulamin:
I. Zasady uczestnictwa:
● W turnieju biorą udział klasy 4 – 8.
● Ocenie podlegać będzie:
- Zachowanie klas podczas lekcji, przerw, imprez, akademii i apeli szkolnych;
- Zachowanie klas podczas wycieczek i innych wyjść poza teren szkoły;
- Kultura zachowania wobec nauczycieli i innych pracowników szkoły podczas lekcji, przerw – na korytarzach i na boisku;
- Kultura zachowania podczas lekcji, przerw – na korytarzach i na boisku (utrzymanie porządku w myśl hasła: „Twój wkład ma znaczenie, podnieś papierek”, wprowadzenie zasady: ”Precz z hałasem”; „Stop wulgaryzmom”.
● Dodatkowe punkty przyznawane będą za:
- Okolicznościowy wystrój sal lekcyjnych;
- Wywiązywanie się z dbania o swoje podręczniki – „Okładka na każdy podręcznik” i rozliczenie się w bibliotece szkolnej z książek/podręczników z ubiegłego roku;
- Dyżur szkolny i inicjatywy podejmowane przez klasę na rzecz społeczności szkolnej;
- Udział w akcjach organizowanych na rzecz potrzebujących;
- Strój szkolny na co dzień i strój galowy w czasie uroczystości.
● Tytuł „Klasy fair play” i nagrodę Dyrektora Szkoły zdobywa zespół klasowy, który zgromadzi największą liczbę punktów.
● Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia dodatkowych konkurencji.
● Klasa, która rażąco będzie łamać przepisy Statutu SP 70 może zostać zdyskwalifikowana.
II. Cele:
- Promowanie kulturalnego zachowania oraz właściwych postaw społecznych;
- Motywowanie do podejmowania inicjatyw społecznych;
- Zintegrowanie zespołów klasowych;
- Aktywizowanie i motywowanie do pracy na rzecz klasy i szkoły;
- Zwiększenie zaangażowania w życie szkoły;
- Wspólna zabawa na zasadach fair play;
III. Termin:
● październik 2025r. – czerwiec 2026r.
IV. Zespół oceniający:
● Honorowy patronat –dyrektor szkoły;
● Wychowawcy klas;
● Nauczyciele uczący poszczególnych przedmiotów;
● Opiekun SU;
● Opiekun grupy wiekowej 4 – 8.
V. Zasady punktacji:
●Wyniki punktacji podsumowane będą dwukrotnie:
w styczniu – I półrocze (wyniki bieżące, jakie osiągnęła klasa);
początek czerwca – II półrocze (przyznanie tytułu „Klasy fair play”).
●Punkty będą przyznane za:
– średnią ocen z zachowania:
I miejsce – 50pkt;
II miejsce – 40pkt;
III miejsce – 30pkt;
IV miejsce – 20pkt;
V miejsce – 10pkt
VI – X miejsce – 5pkt
– okolicznościowy wystrój sali:
I miejsce – 30pkt;
II miejsce – 20pkt;
III miejsce -10pkt;
IV – X miejsce – 5pkt
– dyżur szkolny:
I miejsce – 30pkt;
II miejsce – 20pkt;
III miejsce – 10pkt;
IV – X miejsce – 5pkt
– okładka na każdy podręcznik:
I miejsce – 30pkt;
II miejsce – 20pkt;
III miejsce – 10pkt;
IV – X miejsce – 5pkt
– strój szkolny:
I miejsce – 30pkt;
II miejsce – 20pkt;
III miejsce – 10pkt;
IV – X miejsce – 5pkt
– akcje szkolne:
I miejsce – 30pkt;
II miejsce – 20pkt;
III miejsce – 10pkt;
IV – X miejsce – 5pkt
– pochwały:
☺dyrektora szkoły x 20pkt,
☺nauczyciela przedmiotu i wychowawcy x 10pkt,
☺innych pracowników szkoły x 10pkt;
VI. Uwagi końcowe
● podsumowania turnieju dokonuje opiekun grupy wiekowej 4 – 8.
● wszystkie kwestie sporne rozstrzyga Dyrektor Szkoły.
VII. Nagrody
● fundatorem nagrody dla „Klasy Fair Play” jest Rada Rodziców.
Życzę dużo zapału, pozytywnej energii oraz satysfakcji z pracy na rzecz innych
i z rywalizacji na zasadach fair play.

KLASA FAIR PLAY
to wywiązywanie się z obowiązków szkolnych i działanie na rzecz innych,
z zachowaniem na szóstkę i dobrymi manierami !!!
POWODZENIA!
Organizator turnieju:
Opiekun grupy wiekowej 4-8 –Małgorzata Lisowska